Thursday, August 24, 2017

ජීවත් වෙනවා කියලා අපි මාර රඟපෑමක් නේද කරන්නේ



උදේ හවස රැකියාවට යන එන විට එකම මිනිස්සු පිරිසක් හමුවෙති. එකම තැනින් පසුවී යති. සමහරු සිනාසෙති. ඇතැම්හු හඳුනන බව හැඟවීමට මෙන් ඇස් ලොකු කර බලති. එකම තැන විවිධ ඇඳුමින් සැරසුණ මිනිසුන් සහ ගැහැනුන් සතියේ දින පහේදීම මේ ආකාරයට මුණගැසෙයි. ලෝභ හිතෙන එම දෑස් දෙස මමද බලමි. කසාදබැඳ ඇති බව මුහුණෙන් හෝ ශරීරයෙන් නොපෙනෙන නිසා ඇතැම් ගැහැනුන් අතේ මුද්දක් පලැඳ ඇත්දැයි කියා   විමසිලිමත් වෙයි. අතේ මුදු පැලඳ සිටීම මට බොහෝ සෙයින් අපසුවක් දැනෙන නිසා විවාහ වන දින බිරිඳ විසින් දැමූ මුද්ද මම නොපලඳිමි. ඒ නිසා මා විවාහ වුණු එක්දරු පියෙකු බව දෑස් ගැටෙන තරුණියෝ නොදනිති. දෑස් ගැටෙන තරුණියන් පිළිබඳ මම සිතමි. මා අවුරුදු දහ අටේ දී විවාහ වුණේ නම්, අවුරුදු දහ අටේ දරුවෙකුගේ පියයෙකු වීමේ සම්භාවිතාවක් මට තිබේ. මා උනන්දුවෙන් බලන තරුණියන් අවුරුදු විස්සේ විසිදෙකේ තරුණියන් යැයි සිතන කල, බරපතළ අපරාධකාරී හැඟීමකින් මගේ සිත අවුල්වෙයි. . එහෙත් අපි පෘථග්ජනයෝ වෙමු. ලස්සන ස්ත්‍රීන් දෙස බැලෙන්නේ ස්වභාවිකවමය. නොබලා සිටිනවා නම්, එය දැඩි   දැඩි සිතින් . මම ස්ත්‍රීන් දෙස නොබලමි යැයි ස්ථාවරයට පැමිණ නොබලා සිටිය යුතුය. එය හිතට පනවන දැඩි නීතියක් බඳුය. එතරම් අපහසුවකින් අප ජීවත් විය යුතු ද . ලස්සන ස්ත්‍රීන් දෙස බැලුවාට වරදක් නැත. අවුල වන්නේ බැලීමෙන් නොනැවතී බැඳීමකට යාමය. කතාබහ කොට සම්බන්ධතා ගොඩනගා ගැනීමය. ලිංගික සම්බන්ධතා පැවැත්වීමට යාමය. සියලු අනියම් සම්බන්ධතා හිසට මහා බරකි. අවංකව ජීවත් වීමට එය බාධාවකි. බොරු පවසමින් ව්‍යාජව ජීවත්වීමට එය හේතුවෙයි.
&ඔයා මුද්ද නොදා පාරේ යනකොට මටයි ලැජ්ජ. හරියට ඔයා බැඳපු ගැනියෙක් එක්ක යනවා වගේ. මාත් ගලවනවා මුද්ද* කියා ගමන් බිමන් යෑමට සූදානම් වූ අවස්ථාවල බිරිඳ නෝක්කාඩුවට මෙන් මට පවසන්නීය. ඒ නිසා විවාහකයන්ගේ මුදු සංකේතය පැලඳ ගත යුතුය. බැඳලත් මුද්ද නොදා යන්නේ මනමාලයෝ, වනචරයෝ කියාද බිරිඳ පවසන්නීය.
බිරිඳ පවසන දෙය තුළ සත්‍යයක් තිබේ. බොහෝ විවාහක පිරිමින් ස්ත්‍රීන් රවටන ආකාරය මම දැක ඇත්තෙමි. ඇතැම් ස්ත්‍රීන් නම් මූ බැඳපු මිනිහෙක් නේද කියාවත් නොසලකමින් සම්බන්ධතා පටන් ගනියි. මෙය නම් මඟුල් සක්වළකි. දුම්රියේ පෙම්වතා සමග එන ස්ත්‍රිය දුම්රියෙන් බැස සැමියාගේ මෝටර් බයිසිකලයේ නැගී යන හැටි මම දැක ඇත්තෙමි. ඇතැම්හු පවුල් ජීවිතයට අංශු මාත්‍රයක හෝ බපපෑමක් හානියක් සිදුනොවන ආකාරයට අනියම් පවුල් සම්බන්ධතා පවත්වාගෙන යති. මේ සියලු දේ නිරීක්ෂණය කිරීමෙන් මම එක දෙයක් සිතමි. &ජීවත් වෙනවා කියලා අපි මාර රඟපෑමක් නේද කරන්නේ*

mamatharunaya.blogspot.com

No comments:

Post a Comment